Logo Markullu Rural Suites blanco
Benvingut a Markullu

Apartament rural a Elizondo

Apartaments dog friendly moderns i elegants a la vall de Baztan.

Reserva directa

Millor preu garantit amb regal de benvinguda.

Markullu - Casa rural en la naturaleza de Baztan
Markulluko Borda Rural suites

Al centre del mateix centre de la vall de baztan

Markulluko Borda Rural Suites està situat al cor de Baztan, a Elizondo, però fora del nucli urbà, amb unes vistes excepcionals cap al poble i la vall. Gaudint de la tranquil·litat dels afores però molt a prop de tots els serveis que ofereix el poble. Més cèntric, impossible.

 

El nostre allotjament situat en una casa d’estil tradicional, dissenyat per Doarq Estudio de Arquitectura, empresa de la nostra vall, perquè treballem amb professionals autòctons que coneixen la idiosincràsia de la vall, donant-li un toc modern, sostenible i sense perdre la personalitat baztandarra.

anys d'experiència
0 +

Nosaltres

Allá por 2008, iniciamos esta actividad convirtiendo este sueño en realidad.

Dog friendly

Volem que tota la família viatgi al complet, per això, el teu gos és benvingut.

Serveis

Suplim la manca de restaurant i bar amb uns serveis especials.

Experiència única

Turisme sostenible

Som sostenibles, respectem el nostre entorn social, cultural i medi ambiental.

Els nostres apartaments

Els nostres serveis

Per cert, Markulluko Borda Rural Suites té una vista increïble per gaudir de Baztan, prendre el sol, gaudir d´una bona lectura o una bona copa de vi.

Wifi

TV

Servei de te/cafè

Safata de benvinguda

Terrassa

Pic-nic i sopars

Planificació de rutes

Bugaderia

Full body mirror

Àrea de càrrega i descàrrega exclusiva

Venda de productes elaborats a la vall

Per què escollir-nos?

Qualitat, calidesa, sostenibilitat i entorn

Apartaments moderns

Apartaments de nova construcció, sostenibles, respectant el nostre entorn, amb totes les comoditats.

Vall de Baztan

Estem situats al centre de la vall, en un emplaçament tranquil, però a un pas del nucli urbà.

Tracte personalitzat

T'ajudarem a dissenyar la teva estada perquè coneguis Baztan d'una manera autèntica.

Opinions

Valoracions dels nostres hostes

Aquestes són algunes de les opinions de les persones que ens han visitat.

Esther Moreno
Esther Moreno
21/02/2024
Si buscas una estancia para recorrer y disfrutar del valle del Baztán este es el sitio indicado. Tanto si vas con familia perruna, como nosotros, como si no, te enamorarás de Elizondo gracias a la amabilidad y consejos de Maxux. Apartamentos con todas las comodidades y espectaculares vistas. La página web con rutas que ha elaborado es completísima. Y su pasión por la tierra contagiosa. Sólo tenemos palabras de agradecimiento. Volveremos.
Iratxe Telletxea
Iratxe Telletxea
09/02/2024
Ha sido un placer alojarnos en uno de los apartamentos. Muy cómodo el lugar, no faltaba ni un detalle y las vistas maravillosas. Muchísimas gracias a Maxux, por su atención y amabilidad.
MARIA JOSE RUIZ M.
MARIA JOSE RUIZ M.
28/01/2024
La propietaria,Maxus (así se pronuncia,lo siento no sé cómo se escribe en Euskera)es muy maja,tiene preparado todo para orientarte,con su página,que ayudará a ubicarte. Sobre todo la ubicación en el centro del Valle y muy tranquilo ,ya que estás fuera del pueblo. Te deja un detalle para que puedas picar algo cuando llegas o desayunar! Animaos que os encantará la zona y los apartamentos.
silvia sanchez
silvia sanchez
18/01/2024
Apartamento muy bonito y acogedor en un entorno con unas vistas preciosas al valle. La anfitriona muy amable y encantadora, nos facilitó la más completa información sobre servicios de la zona que le consultamos. Pedimos un bizcocho de la panificadora y estaba buenísimo.
soraya borrero corte
soraya borrero corte
15/01/2024
Fantástica estancia en Elizondo, Maxux es encantadora. Te aconseja y ayuda en todo lo que necesites. Es la segunda vez que estamos en los apartamentos y dudo que sea la última. La estancia tiene de todo, vistas espectaculares desde el balcón, comodidad, confort y decorado con buen gusto.El entorno es un privilegio, cerca de naturaleza en estado puro y a unos pasos de pueblos con encanto que dejarán un recuerdo imborrable en tu retina. Siempre que vamos volvemos recargados de energía. Aconsejamos acercaros para disfrutarlo en primera persona.
Karla Escalante
Karla Escalante
09/01/2024
La atención de la anfitriona es excelente. Las vistas de la casa son espectaculares . Ideal para unos días de descanso en familia. Si tienes perros te va a encantar . He estado 5 veces y siempre que voy me siento como en casa . Gracias !
Psicóloga Cristina diaz gutierrez
Psicóloga Cristina diaz gutierrez
05/01/2024
Sitio increíble. La dueña, encantadora. Nos indicó genial sobre lo que hacer y dónde comer, y no solo a la llegada, si no durante toda las estancia. Y el detalle de bienvenida, de 10. Para repetir sin duda. Ah, y lasvistas maravillosas.
Gregorio Alonso
Gregorio Alonso
05/01/2024
Excelente alojamiento. Precioso pero cómodo, muy bien equipado y con unas vistas inmejorables del valle del Baztán. En cuanto a la anfitriona no hay palabras, muy accesible y atenta - un lujo. Lugar perfecto para descubrir Elizondo y alrededores con tranquilidad.

Una experiència única

“Despertar-te amb llum natural i sentir la calidesa de materials nobles. Enfonsar-te a la natura creant experiències memorables. Destinació per als cercadors d’espais únics. Casa Rural amb senyes d’identitat. Degusta el moment, l’espai.”

MILLOR PREU GARANTIT

Si a una altra web ho veus més barat, t’ho igualem.

Abrir WhatsApp
1
⚠️ ¿El mejor precio aquí!
Markulluko Borda